S cieľom zlepšiť váš zážitok na našom e-shope Luna Alchemy & Magic používame cookies. Kliknutím na tlačidlo 'Súhlasím' akceptujete používanie preferenčných, štatistických a marketingových cookies našimi partnermi. Funkčné cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie stránky. Podrobné informácie a možnosti nastavenia nájdete tu.

Tel.: +421 907 266 862    Otváracie hodiny: 8:00 - 16:00    DOPRAVA ZADARMO NAD 50€

Najnovšie trendy

arr3Vianočná akcia: Zľavy až do 30 %!Milí zákazníci, prichádza najkrajšie obdobie roka, a my sme si pre vás pripravili špeciálnu...

Váš názor nás zaujím

Ako sa Vám páči náš e-shop?

Perfektné 52% Je to veľmi dobré 46% Ani nie 1% Vôbec 1%

Spojte sa s nami

Luna Alchemy & Magic
Sídl.M.Corvina 1962/34
tel: +421907266862
info(a)lunaobchod.sk

Reklamácie vadného tovaru
Reklamácie vadného tovaru

Reklamácie vadného tovaru | Luna Alchemy & Magic

Ako postupovať pri reklamácii vadného tovaru

Ak ste zistili výrobnú vadu alebo vadu spôsobenú bežným používaním na produkte zakúpenom v e-shope Luna Alchemy & Magic, postupujte podľa nasledovných krokov:

1. Vyplnenie reklamačného formulára

Vyplňte reklamačný formulár na tejto stránke. Formulár obsahuje:

  • Popis závady
  • Vaše osobné údaje (meno, e-mail, číslo objednávky)
  • Adresu pre prípadné doručenie výmeny

Vaše údaje sú spracované v súlade s našimi zásadami ochrany osobných údajov (viac informácií nájdete v sekcii GDPR).

2. Odoslanie vadného tovaru

Vadný tovar zašlite na našu adresu pre reklamácie:

Tibor Bertók
Sídlisko M. Corvina 1962/34, Veľký Meder 93201
E-mail: podpora@lunaobchod.sk
Telefón: +421 907 266 862

Aby sme predišli oneskoreniu pri vybavovaní vašej žiadosti, uistite sa, že tovar je riadne zabalený a obsahuje všetky súčasti, ktoré boli súčasťou pôvodného balenia.

3. Kontakt po prijatí reklamácie

Po prijatí vašej reklamácie vás budeme okamžite kontaktovať e-mailom a poskytneme vám kompletné informácie o ďalšom postupe. Reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od prijatia tovaru.

4. Riešenie reklamácie

Vaša reklamácia môže byť vyriešená jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • Výmena tovaru za nový kus
  • Oprava vadného tovaru
  • Vrátenie peňazí, ak výmena alebo oprava nie sú možné

O spôsobe riešenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

5. Náklady na reklamáciu

Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených so zaslaním tovaru. V prípade zamietnutia reklamácie budete informovaní o dôvodoch zamietnutia.

Kontakt
Meno: *
Email: *
Telefón:
Text otázky:
Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
Opíšte text z obrázku: *
 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ZTAwM