Záručné podmienky e-shopu Luna Alchemy & Magic
1. Záručná doba
- Spotrebiteľ (nepodnikateľ) má pri kúpe tovaru v e-shope Luna Alchemy & Magic nárok na 24-mesačnú záručnú dobu.
- Kupujúci, ktorý koná v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti, má pri kúpe tovaru nárok na 12-mesačnú záručnú dobu.
Do záručnej doby sa nezapočítava čas od uplatnenia reklamácie do doby, kedy je kupujúci povinný prevziať tovar po záručnej oprave. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené používaním. Na darčeky, ktoré sú priložené k objednávke, sa záruka nevzťahuje a nie sú predmetom reklamácie.
2. Kontrola tovaru pri prevzatí
- Pri osobnom prevzatí je kupujúci povinný skontrolovať úplnosť a neporušenosť obalu tovaru.
- Pri prevzatí tovaru od dopravcu je kupujúci povinný skontrolovať stav zásielky (neporušenosť obalu a počet balíkov) podľa dodacieho listu.
- Kupujúci je povinný skontrolovať úplnosť tovaru v deň jeho prevzatia a oznámiť prípadné nezrovnalosti predávajúcemu e-mailom na podpora@lunaobchod.sk alebo telefonicky na +421 907 266 862.
- V prípade poškodenia obalu pri prevzatí od dopravcu odporúčame priložiť fotodokumentáciu poškodenia. Týmto nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie reklamácie.
3. Podmienky pre uplatnenie záruky
- Porušenie ochrannej plomby, štítku alebo sériového čísla môže byť dôvodom na zamietnutie reklamácie, pokiaľ k poškodeniu nedošlo počas bežného používania. Plomby a štítky sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a nemajú vplyv na bežné používanie produktu.
4. Obmedzenie záruky
Záruka sa nevzťahuje na škody spôsobené:
- Mechanickým poškodením tovaru.
- Používaním v nevhodných podmienkach (teplota, vlhkosť, prašnosť).
- Nesprávnou inštaláciou, manipuláciou alebo zanedbaním údržby.
- Nadmerným zaťažením alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii.
- Prírodnými živlami (požiar, povodeň) alebo vyššou mocou.
Tieto obmedzenia neplatia, ak bolo výslovne dohodnuté inak alebo ak je tovar používaný v súlade s obvyklými vlastnosťami a reklamou.
5. Postup pri reklamácii
- Kontaktujte nás e-mailom na podpora@lunaobchod.sk alebo telefonicky na čísle +421 907 266 862 s popisom problému a číslom objednávky.
- Po odsúhlasení reklamácie zašlite tovar na adresu prevádzkovateľa:
Tibor Bertók, Sídlisko M. Corvina 1962/34, Veľký Meder 93201. - Po prijatí a kontrole tovaru vás budeme informovať o ďalšom postupe (výmena, vrátenie peňazí).
6. Záverečné ustanovenia
Tieto záručné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia. Aktuálna verzia podmienok je vždy dostupná na našej webovej stránke.