S cieľom zlepšiť váš zážitok na našom e-shope Luna Alchemy & Magic používame cookies. Kliknutím na tlačidlo 'Súhlasím' akceptujete používanie preferenčných, štatistických a marketingových cookies našimi partnermi. Funkčné cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie stránky. Podrobné informácie a možnosti nastavenia nájdete tu.

Tel.: +421 907 266 862    Otváracie hodiny: 8:00 - 16:00    DOPRAVA ZADARMO NAD 50€

Najnovšie trendy

arr3Vianočná akcia: Zľavy až do 30 %!Milí zákazníci, prichádza najkrajšie obdobie roka, a my sme si pre vás pripravili špeciálnu...

Váš názor nás zaujím

Ako sa Vám páči náš e-shop?

Perfektné 52% Je to veľmi dobré 46% Ani nie 1% Vôbec 1%

Spojte sa s nami

Luna Alchemy & Magic
Sídl.M.Corvina 1962/34
tel: +421907266862
info(a)lunaobchod.sk

Postup pri podávaní sťažností
Postup pri podávaní sťažností

Postup pri podávaní sťažností | Luna Alchemy & Magic


Článok 1: Úvodné ustanovenia

Práva kupujúceho z vadného plnenia (ďalej len "reklamácie") musia byť uplatnené v súlade s týmto reklamačným poriadkom. V prípade, že sa otázky neupravené týmto reklamačným poriadkom objavia, riadia sa právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru v prípadoch:

  • Ak bol tovar zakúpený s dohodnutou zľavou pre dané vady.
  • Ak ide o použitý tovar a vada zodpovedá stupňu používania pri prevzatí kupujúcim.
  • Ak vada vznikla opotrebením spôsobeným bežným používaním.
  • Ak vadu spôsobilo nesprávne používanie, skladovanie alebo údržba tovaru.
  • Ak bola vada spôsobená vonkajšou udalosťou, ktorú predávajúci nemohol ovplyvniť.

Článok 2: Uplatnenie reklamácie

  • Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu písomne na e-mailovej adrese luna.alchemy.magic@gmail.com alebo písomne na adresu:
    Tibor Bertók, Sídlisko M. Corvina 1962/34, Veľký Meder 93201.
  • Kupujúci musí preukázať, že je oprávnený uplatniť reklamáciu, a to predložením dokladu o kúpe alebo iného hodnoverného dokladu.
  • Reklamáciu nemožno uplatniť na vadu, ktorá už bola reklamovaná a za ktorú bola poskytnutá primeraná zľava z ceny.

V prípade, že reklamácia spôsobí kupujúcemu ťažkosti, napr. ak tovar nie je možné dopraviť obvyklým spôsobom, predávajúci posúdi vadu na mieste alebo po dohode s kupujúcim.


Článok 3: Lehota na uplatnenie práv

  • Kupujúci môže uplatniť svoje práva z vadného plnenia do 24 mesiacov od prevzatia tovaru, pri nákupe na podnikateľské účely je lehota 12 mesiacov.
  • Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady.
  • V prípade výmeny tovaru v rámci reklamácie neplynie nová lehota, platí pôvodná lehota od dátumu prijatia reklamovaného tovaru.

Článok 4: Vybavovanie sťažností

  • Predávajúci informuje kupujúceho o prijatí reklamácie e-mailom a poskytne pokyny na ďalší postup.
  • Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak.
  • Ak lehota uplynie bez vybavenia reklamácie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny.
  • Kupujúci je povinný prevziať reklamovaný tovar najneskôr do 10 dní od vybavenia reklamácie. V prípade neprevzatia si predávajúci vyhradzuje právo účtovať poplatok za uskladnenie.

Článok 5: Riešenie sporov

  • Ak sa kupujúci a predávajúci nedohodnú na vybavení reklamácie, kupujúci sa môže obrátiť na príslušný súd.
  • Na riešenie sporov možno použiť platformu na riešenie sporov online na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Článok 6: Zodpovednosť za kvalitu

  • Predávajúci dodáva tovar kupujúcemu v súlade s Občianskym zákonníkom. Tovar má vlastnosti, ktoré boli dohodnuté alebo ktoré sú zvyčajné pre tento druh tovaru.
  • Ak tovar nevyhovuje dohodnutým požiadavkám, má kupujúci právo na dodanie nového tovaru, výmenu súčasti, primeranú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy.

Článok 7: Náklady na reklamáciu

  • Ak je reklamácia oprávnená, má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov.
  • Ak predávajúci reklamáciu zamietne, môže kupujúci požiadať o odborné posúdenie chyby u súdneho znalca.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NmY3OGQ4N